Čišćenje zemljišta u vlasništvu Grada Pregrade

Objavljeno Pon, 06/10/2025 - 14:22
pregrada
Datum

KLASA:  406-03/25-02/27 
URBROJ: 2140-5-04-25-2
Pregrada, 06.10.2025.

POZIV NA DOSTAVU PONUDE

    Naručitelj, Grad Pregrada, J. K. Tuškana 2, Pregrada, OIB: 01467072751, upućuje Poziv na dostavu ponuda. Sukladno članku 12. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“, br. 120/16, 114/22) za procijenjenu vrijednost nabave manju od 26.540,00 EUR bez PDV-a za robu i usluge odnosno 66.360,00 EUR bez PDV-a za radove (tzv. jednostavnu nabavu), naručitelj nije obavezan provoditi postupke javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi.

Pravna osnova za provođenje postupka: Pravilnik o jednostavnoj nabavi Grada Pregrade (Službeni glasnik Krapinsko- zagorske županije broj 33/24, 51A/24).
PODACI O NARUČITELJU:
Naručitelj: GRAD PREGRADA, MB: 2599368, OIB: 01467072751
Adresa: Josipa Karla Tuškana 2, 49218 Pregrada
Telefon: 049/376-052, Fax: 049/376-132
Internet adresa: www.pregrada.hr 
e-mail: grad@pregrada.hr  
Odgovorna osoba Naručitelja: Goran Vukmanić, gradonačelnik
Osoba zadužena za kontakt: Romana Pavlinec, romana.pavlinec@pregrada.hr 

1.    OPIS PREDMETA NABAVE 
Predmet nabave: Čišćenje zemljišta na k.č.br. 393, k.o. Pregrada 
Evidencijski broj nabave: 53/2025
Oznaka iz CPV-a i naziv: 90522400 – čišćenje i sanacija tla    
Procijenjena vrijednost nabave: 12.500,00 EUR
Opis predmeta nabave:
Predmet nabave je čišćenje i uređenje zemljišta u vlasništvu Grada Pregrade na katastarskoj čestici oznake 393, k.o. Pregrada. Površina zemljišta za čišćenje i uređenje iznosi 2.642m2, a radovi obuhvaćaju mehaničko i/ili ručno uklanjanje niskog i visokog raslinja, iskop korijenja, sakupljanje, utovar, odvoz i propisno zbrinjavanje nastalog biljnog otpada. 
Nakon uklanjanja vegetacije i iskopa korijenja potrebno je usitniti i poravnati zemljani sloj.
Izvođač radova dužan je osigurati svu potrebnu mehanizaciju, alate i radnu snagu, organizirati radove na način da se ne ometa promet i sigurnost građana.

1.1.    Količina i uvjeti predmeta nabave
Količine, specifikacije i opis predmeta nabave određeni su troškovnikom (Prilog 4)
Ako ponuditelj ne ispuni troškovnik u skladu sa zahtjevima iz ovog Poziva na dostavu ponuda ili promjeni tekst ili količine navedene u obrascu troškovnika smatrat će se da je takav troškovnik nepotpun i nevažeći te će ponuda biti odbijena. Sve stavke troškovnika moraju biti ispunjene.

1.2.    Mjesto i rok izvršenja predmeta nabave
Rok za izvršenje je 2 mjeseca od dana potpisa Ugovora.
Mjesto provedbe je k.č.br. 393, na području grada Pregrade, prema lokaciji označenoj u Prilogu 5.

1.3.    Popis gospodarskih subjekata s kojima je naručitelj u sukobu interesa:  
Predstavnici Naručitelja iz članka 76. stavka 2. ZJN 2016 su u sukobu interesa sa sljedećim gospodarskim subjektima (u svojstvu ponuditelja, člana zajednice, ili podugovaratelja):
•    LCHEF, obrt za inženjerske usluge, vl. Kristijan Golub, Baruna Ottenfelsa 2, Pregrada, OIB:80641206589
•    EKONOMIKA-GOLUB d.o.o., Baruna Ottenfelsa 2, Pregrada, OIB: 97447956703
•    K4C LABS d.o.o., Ulica Stjepana Škreblina 3, Pregrada, OIB: 85933834095.
•    PAVLINEC MONT d.o.o., Celjska cesta 47, 3252 Rogatec, Porezni broj: SI69323003,
•    IN USLUGE obrt za ugostiteljstvo, trgovinu i usluge, Ilija Vešligaj, Jakuševec Zabočki 64, Zabok, OIB: 67056293076,
•    GAJ NISKOGRADNJA, obrt za građevinarstvo, trgovinu i usluge, vl. Zoran Vešligaj, Za-greb, Orešje 40, OIB: 83543193247,
•    KUNA – METAL vl. Dario Vukmanić, Pregrada, Kolarija 16, OIB: 09898178429,
•    REMEDY, obrt za usluge, vl. Renata Vukmanić, Pregrada, Ljudevita Gaja 14, OIB: 25751982533,
•    INTER-MS-STOLARIJA proizvodnja i usluge, vl. Mladen Šerek, Petrovsko Svedruža 18, OIB: 47491321499.

Sukladno odredbama članka 82. ZJN 2016, ugovor sklopljen protivno odredbama o sukobu interesa je ništetan.

2.    UVJETI NABAVE

2.1.    Uvjeti sposobnosti

2.1.1.    Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti:
Svaki ponuditelj mora u postupku nabave dokazati upis u sudski, obrtni, strukovni ili  drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovna nastana.
Za potrebe utvrđivanja navedene sposobnosti ponuditelj dokazuje Izvatkom iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra u državi članici njegovog poslovnog nastana.

2.1.2.    Uvjeti tehničke i stručne sposobnosti
    Ponuditelj mora raspolagati s odgovarajućom mehanizacijom, opremom i alatima potrebnima za uredno, kvalitetno i pravovremeno izvršenje predmetnih radova čišćenja i uređenja zemljišta. Smatra se da Ponuditelj ispunjava ovaj uvjet ako može osigurati mehanizaciju i sredstva koja omogućuju uklanjanje niskog i visokog raslinja, iskop korijenja, košnju, utovar i odvoz biljnog otpada te usitnjavanje i ravnanje zemljanog sloja.
Dokaz sposobnosti dostavlja se u obliku potpisane izjave (Prilog 6) kojom isti potvrđuje da posjeduje svu potrebnu mehanizaciju, opremu i alate za izvršenje radova koji su predmet nabave. Izjava mora biti potpisana i ovjerena od strane ovlaštene osobe ponuđača te priložena kao sastavni dio ponude.

2.1.3.    Osnove za isključenje
I. Sukladno članku 251. ZJN-a Naručitelj će isključiti gospodarskog subjekta iz postupka ako utvrdi da:
1. je gospodarski subjekt koji ima poslovni nastan u Republici Hrvatskoj ili osoba koja je   član   upravnog,   upravljačkog   ili   nadzornog   tijela   ili   ima   ovlasti   zastupanja, donošenja   odluka   ili   

nadzora   tog   gospodarskog   subjekta   i    koja    je    državljanin Republike Hrvatske, pravomoćnom presudom osuđena za 
a) sudjelovanje u zločinačkoj organizaciji, na temelju
- članka 328. (zločinačko udruženje) i članka 329. (počinjenje kaznenog djela u sastavu
zločinačkog udruženja) Kaznenog zakona
      - članka 333. (udruživanje za počinjenje kaznenih djela), iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05.,71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)
b) korupciju, na temelju
- članka 252. (primanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 253. (davanje mita u gospodarskom    poslovanju), članka 254. (zlouporaba u postupku javne nabave), članka 291. (zlouporaba položaja i ovlasti), članka 292. (nezakonito pogodovanje), članka 293. (primanje mita), članka 294. (davanje mita), članka 295. (trgovanje utjecajem) i članka 296. (davanje mita za trgovanje utjecajem) Kaznenog zakona
- članka 294.a (primanje mita u gospodarskom poslovanju, članka 294.b (davanje mita u gospodarskom  poslovanju,  članka  337.  (zlouporaba  položaja   i  ovlasti),   članka  338. (zlouporaba    obavljanja    dužnosti    državne    vlasti),    članka    343.    (protuzakonito posredovanje),  članka  347.  (primanje mita)  i  članka  348.  (davanje  mita)  iz  Kaznenog zakona  (»Narodne  novine«,  br.  110/97.,  27/98.,  50/00.,  129/00.,  51/01.,  111/03.,190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)
c) prijevaru, na temelju
-  članka 236. (prijevara), članka 247. (prijevara u gospodarskom poslovanju), članka 256. (utaja poreza ili carine) i članka 258. (subvencijska prijevara) Kaznenog zakona
- članka 224. (prijevara) i članka 293. (prijevara u   gospodarskom poslovanju) i članka 286.  (utaja  poreza  i  drugih  davanja)  iz  Kaznenog  zakona  (»Narodne  novine«,  br.110/97.,  27/98.,  50/00.,  129/00.,  51/01.,  111/03.,  190/03.,  105/04.,  84/05.,  71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)
d) terorizam ili kaznena djela povezana s terorističkim aktivnostima, na  temelju
-   članka   97.   (terorizam),   članka   99.   (javno   poticanje   na   terorizam),   članka   100. (novačenje za terorizam), članka 101. (obuka za terorizam) i članka 102. (terorističko udruženje) Kaznenog zakona
-  članka  169.  (terorizam),  članka  169.a  (javno  poticanje  na  terorizam)  i  članka169.b
(novačenje za terorizam) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98.,50/00.,  129/00.,  51/01.,  111/03.,  190/03.,  105/04.,  84/05.,  71/06.,  110/07.,  152/08.,57/11., 77/11. i 143/12.)
e) pranje novca ili financiranje terorizma, na temelju
- članka 98. (financiranje terorizma)  i članka 265. (pranje novca) Kaznenog zakona
- (članka 279.pranje novca) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98.,
50/00.,  129/00.,  51/01.,  111/03.,  190/03.,  105/04.,  84/05.,  71/06.,  110/07.,  152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.),
f) dječji rad ili druge oblike trgovanja ljudima, na temelju
          - članka 106. (trgovanje ljudima) Kaznenog zakona
          - članka 175. (trgovanje ljudima i ropstvo) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«,  br. 110/97.,  27/98.,  50/00.,  129/00.,  51/01.,  111/03.,  190/03.,  105/04.,  84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.), ili
2. je  gospodarski  subjekt  koji  nema  poslovni  nastan  u  Republici  Hrvatskoj  ili osoba  koja  je član upravnog, upravljačkog ili nadzornog tijela ili ima  ovlasti zastupanja, donošenja odluka ili nadzora tog gospodarskog subjekta i koja  nije  državljanin Republike   Hrvatske pravomoćnom presudom osuđena za kaznena djela iz točke 1. podtočaka a) do f) i za odgovarajuća kaznena djela koja, prema nacionalnim propisima države poslovnog nastana  gospodarskog subjekta, odnosno države čiji je osoba državljanin, obuhvaćaju razloge za isključenje iz članka 57. stavka 1. točaka (a) do (f) Direktive 2014/24/EU.

Za  potrebe  utvrđivanja  gore  navedenih  okolnosti,  gospodarski  subjekt  u  ponudi dostavlja potpisanu izjavu o nekažnjavanju (Prilog 2.)

II. Plaćanje dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje
Naručitelj će, sukladno članku 252. ZJN-a, isključiti gospodarskog subjekta  ako  utvrdi  da  gospodarski  subjekt  nije  ispunio  obveze  plaćanja  dospjelih  poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje u  Republici  Hrvatskoj  ili  u  državi  poslovnog  nastana  gospodarskog  subjekta,  ako gospodarski subjekt nema poslovni nastan u Republici Hrvatskoj.
Iznimno  od  navedenog,  Naručitelj,  sukladno  članku  252.  stavku  2.  ZJN-a,  neće  isključiti gospodarskog  subjekta  iz  postupka  javne  nabave  ako  mu  sukladno  posebnom  propisu plaćanje obveza nije dopušteno, ili mu je odobrena odgoda plaćanja.

Za  potrebe  utvrđivanja  gore  navedenih  okolnosti,  gospodarski  subjekt  u  ponudi dostavlja potvrdu Porezne uprave o stanju duga  ili drugog nadležnog tijela države poslovnog nastana gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje potvrda Porezne uprave ako  se  u  državi  poslovnog  nastana  gospodarskog  subjekta,  odnosno  državi  čiji  je osoba državljanin ne izdaju  traženi dokumenti ili ako ne obuhvaćaju sve  tražene okolnosti  oni mogu biti zamijenjeni izjavom pod prisegom ili, ako izjava pod prisegom prema pravu dotične države ne postoji, izjavom davatelja s ovjerenim potpisom  kod  nadležne  sudske  ili  upravne  vlasti,  javnog  bilježnika  ili  strukovnog  ili trgovinskog tijela u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, odnosno državi čiji je osoba državljanin.

2.2.         Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora
Odabrani Ponuditelj je obvezan dostaviti Naručitelju jamstvo za uredno ispunjenje ugovora, u roku od 8 (osam) dana od dana potpisa i ovjere Ugovora, u iznosu 10% (deset  posto) vrijednosti Ugovora (bez PDV-a), u obliku javnobilježnički solemnizirane bjanko zadužnice, sukladno odredbama Pravilnika o obliku i sadržaju bjanko zadužnice (Narodne novine br. 115/12, 82/17, 154/22).
Zamjena dostavljene bjanko zadužnice drugim instrumentima osiguranja nije dopuštena osim u slučaju ako se osigura novčani polog u traženom iznosu, na koji ponuditelj nema pravo zaračunavati kamatu. Svaki ponuditelj treba dostaviti Izjavu o dostavi traženog jamstva za uredno ispunjenje ugovora (Prilog 3.)

2.3.    Sadržaj ponude
Cjelovitu  ponudu sačinjavaju ispunjeni i od ovlaštene osobe ponuditelja potpisani i ovjereni:
•    Ponudbeni list (Prilog 1),
•    Izjava o nekažnjavanju (Prilog 2),
•    Popunjena i ovjerena Izjava o dostavi jamstva za uredno ispunjenje ugovora (Prilog 3)
•    Popunjeni i ovjereni troškovnik (Prilog 4),
•    Izjava da ponuditelj raspolaže s potrebnom opremom (Prilog 6),
•    Izvadak iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili odgovarajućeg registra ne stariji od 3 mjeseca od dana koji je određen kao rok za dostavu ponuda,
•    Potvrda Porezne uprave o stanju duga ne stariju od 30 dana od dana koji je određen kao rok za dostavu ponuda.

Ponuditelj ne smije mijenjati ili brisati originalni tekst Poziva na dostavu ponude ili bilo kojeg obrasca iz poziva. Sve izjave i troškovnik koje potpisuje i ovjerava ponuditelj moraju biti potpisane od strane ovlaštene osobe gospodarskog subjekta.

2.4.    Način dostave ponude: 
Ponude se dostavljaju putem elektroničke pošte na adresu: grad@pregrada.hr.
Ponuda se dostavlja scan-irana u pdf. obliku što uključuje svu dokumentaciju iz točke 2.3. ovog Poziva potpisanu. Troškovnik se dostavlja i u excel obliku - radi provjere točnosti.

2.5.    Dopustivost alternativnih ponuda
Alternativne ponude nisu dopuštene

2.6.    Cijena ponude
Cijena ponude obuhvaća sve stavke troškovnika i piše se brojkama.
Cijena ponude izražava se u eurima.
Jedinične cijene izražene u troškovniku su fiksne i  nepromjenjive.
U cijenu ponude bez PDV-a moraju biti uračunati svi troškovi i popusti.
PDV se iskazuje zasebno iza cijene ponude.
Ako ponuditelj nije u sustavu poreza na dodanu vrijednost ili je predmet nabave oslobođen poreza na dodanu vrijednost, u ponudbenom listu, na mjesto predviđeno za upis cijene ponude s porezom na dodanu vrijednost upisuje se isti iznos kao što je upisan na mjestu predviđenom za upis cijene ponude bez poreza na dodanu vrijednost, a mjesto predviđeno za upis iznosa poreza na dodanu vrijednost ostaje prazno.
U slučaju da ponuditelj ne ispuni makar i jednu stavku, cijena ponude će se smatrati neprihvatljivom te će ponuda biti isključena.

2.7.    Rok, način i uvjeti plaćanja
Predujam je isključen.
Naručitelj se obvezuje na temelju ispostavljenog eRačuna izvršiti plaćanje u roku od 30 dana od dana primitka eRačuna na poslovni račun ponuditelja kod poslovne banke što će se utvrditi ugovorom.

2.8.     Rok valjanosti ponude
Ponuda mora važiti za period najmanje 30 dana od dana određenog za dostavu ponude.

2.9.     Kriterij odabira najpovoljnije ponude 
Sukladno odredbama ZJN i Pravilnika o provedbi postupka jednostavne nabave, stručno povjerenstvo Naručitelja utvrdit će prihvatljivost ponude gdje je apsolutni ponder cijene 100% (najniža cijena).
Najpovoljnija ponuda je prihvatljiva, prikladna i pravilna ponuda s najnižom ukupnom cijenom.
Ukoliko na nadmetanje pristignu ponude sa istim ponderom cijena, kao najpovoljnija bit će odabrana ona koja je zaprimljena ranije.

2.10.     Jezik na kojem se sastavlja ponuda
Ponuda se podnosi na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu.

2.11.    Datum i vrijeme dostave ponude
Rok za dostavu ponuda je do 13.10.2025. u 10 sati.

2.12.    Rok donošenja odluke o odabiru ili poništenju
Odluku o odabiru najpovoljnije ponude Naručitelj će dostaviti ponuditelju u roku od pet (5) dana od dana isteka roka za dostavu ponuda.
Na odluku naručitelja nema prava žalbe.

2.13.    Posebne odredbe
Na ovaj postupak ne primjenjuju se odredbe Zakona o javnoj nabavi.
Naručitelj zadržava pravo poništiti postupak nabave u bilo kojem trenutku odnosno ne odabrati niti jednu ponudu, bez ikakvih obaveza ili naknada prema ponuditeljima ili zainteresiranim gospodarskim subjektima. U tom slučaju gradonačelnik donosi odluku o poništenju postupka jednostavne nabave.
Naručitelj će poništiti postupak jednostavne nabave ako nije dostavljena niti jedna ponuda te ako niti jedna ponuda ne udovoljava uvjetima iz poziva na dostavu ponude.
3.    OSTALO

Obavijesti u vezi predmeta nabave: Romana Pavlinec, e-mail: romana.pavlinec@pregrada.hr.
Lokacija se može obići radnim danom, u vremenu od 10:00 do 13:00 sati, uz prethodnu najavu i u pratnji predstavnika Naručitelja.
Mjesto, vrijeme i datum otvaranje ponuda te način otvaranja ponuda: Grad Pregrada, Pregrada, Josipa Karla Tuškana br. 2, I kat soba 19,  dana  13.10.2025.g., u 10,00 sati, otvaranje ponuda nije javno.

Dostavom ponude Ponuditelj prihvaća sve uvjete propisane ovim Pozivom. Datum objave poziva na internetskim stranicama Grada Pregrade www.pregrada.hr je 06.10.2025. godine.
Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između Naručitelja i gospodarskih subjekata moguća je elektroničkom poštom na gore navedene adrese Naručitelja. Naručitelj se obvezuje odgovoriti na zahtjeve za pojašnjenjem i dodatnim informacijama vezane uz poziv na dostavu ponude isključivo na zahtjeve dostavljene poštanskom pošiljkom ili elektroničkom poštom tri dana prije isteka roka za dostavu ponuda. 
SASTAVNI DIJELOVI OVOG POZIVA:
•    Prilog 1. Ponudbeni list,
•    Prilog 2. Izjava o nekažnjavanju,
•    Prilog 3. Izjava o dostavi jamstva za uredno ispunjenje ugovora,
•    Prilog 4. Troškovnik,
•    Prilog 5. Lokacija.
•    Prilog 6. Izjava o potrebnoj opremi. 

GRAD PREGRADA
STRUČNO POVJERENSTVO
ZA PROVEDBU POSTUPKA
 

Postupci jednostavne nabave