Objavljeno Pet, 10/10/2025 - 13:45 Datum 10/10/2025 - 13:51 KLASA: 406-03/25-02/36 URBROJ: 2140-5-04-25-2 Pregrada, 10. listopada 2025. POZIV NA DOSTAVU PONUDE Naručitelj, Grad Pregrada, Josipa Karla Tuškana 2, Pregrada, OIB: 01467072751, upućuje Poziv na dostavu ponuda. Sukladno članku 12. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“, br. 120/16, 114/22; u daljnjem tekstu ZJN 2016) za procijenjenu vrijednost nabave manju od 26.540,00 EUR bez PDV-a za robu i usluge odnosno 66.360,00 EUR bez PDV-a za radove (tzv. jednostavnu nabavu), naručitelj nije obavezan provoditi postupke javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi. Postupak se provodi sukladno Pravilniku o provedbi postupaka jednostavne nabave („Službeni glasnik Krapinsko – zagorske županije“ broj 33/24, 51A/24) PODACI O NARUČITELJU: Naručitelj: GRAD PREGRADA, MB: 02599368, OIB: 01467072751 Adresa: Josipa Karla Tuškana 2, 49218 Pregrada Telefon: 049/376-052, Fax: 049/376-132 Internet adresa: www.pregrada.hr e-mail: grad@pregrada.hr Odgovorna osoba Naručitelja: Goran Vukmanić, gradonačelnik Osoba zadužena za kontakt: Ines Drenški, tel. 049/376-052, e-mail: ines.drenski@pregrada.hr 1. OPIS PREDMETA NABAVE Predmet nabave: Stručni nadzor nad izgradnjom pomoćnog igrališta s umjetnom travom Evidencijski broj nabave: 17/2025 Oznaka iz CPV-a i naziv: 71247000 - Nadzor građevinskih radova Opis predmeta nabave: Predmet nabave je stručni nadzor nad izgradnjom pomoćnog igrališta s umjetnom travom za koje je Naručitelj proveo postupak javne nabave. Projektom je predviđena izgradnja pomoćnog nogometnog igrališta s umjetnom travom na k.č.br. 1305/1 (1208/3) u k.o. PREGRADA. Površina nogometnog terena sa umjetnom travom je 7.490 m2, dimenzija min. 107 x 70 m. Procijenjena vrijednost radova iznosi 905.000,00 EUR. Projekt sufinancira Ministarstvo turizma i sporta u iznosu od 300.000,00 EUR, temeljem objavljenog Javnog poziva za iskaz interesa za sufinanciranje izgradnje, obnove, održavanja, opremanja i rekonstrukcije sportskih građevina za 2025. godinu. Postupak nabave objavljen je na Elektroničkom oglasniku javne nabave, broj i datum objave: 2025/S F02-0009474, 11.08.2025. Poveznica: https://eojn.hr/tender-ca/54556. Usluga stručnog nadzora građenja provodi se za vrijeme trajanja izvođenja radova, od dana uvođenja u posao izvođača radova. Usluge stručnog nadzora podrazumijevaju usluge provedbe stručnog nadzora građenja u odnosu na usklađenost građenja s Zakonom o gradnji, posebnim propisima i pravilima struke, odnosno obavljanje poslova u skladu s odredbama Pravilnika o načinu provedbe stručnog nadzora građenja, obrascu, uvjetima i načinu vođenja građevinskog dnevnika te o sadržaju završnog izvješća nadzornog inženjera (NN 131/21). Ako se na određenoj građevini izvodi više vrsta radova ili radovi većeg opsega, stručni nadzor mora provoditi više nadzornih inženjera odgovarajuće struke. U tom slučaju naručitelj ili osoba koju on odredi dužna je imenovati glavnog nadzornog inženjera. Glavni nadzorni inženjer odgovoran je za cjelovitost i međusobnu usklađenost stručnog nadzora građenja i dužan je o tome sastaviti završno izvješće. Glavni nadzorni inženjer može biti istodobno i nadzorni inženjer za određenu vrstu radova. Odabrani ponuditelj mora ispuniti zahtjeve za obavljanje djelatnosti stručnog nadzora građenja u Republici Hrvatskoj sukladno Zakonu o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje (NN broj 78/15, 118/18 i 110/19). Poslove stručnog nadzora u svojstvu odgovorne osobe (nadzornog inženjera), u okviru zadaća svoje struke može obavljati ovlašteni arhitekt ili ovlašteni inženjer sukladno posebnom zakonu kojim se uređuje udruživanje u Komoru (Zakon o komori arhitekata i komorama inženjera u graditeljstvu i prostornom uređenju, NN broj: 78/15, 114/18 i 110/19). Usluga stručnog nadzora sastoji se od sljedećih radnji: 1. Imenovanja nadzornih inženjera. 2. Uvođenja izvođača u posao. 3. Nadziranje građenja - tako da bude u skladu s Ugovorom o izvođenju radova izgradnji pomoćnog igrališta pri NK Pregrada, Troškovnikom radova, projektnom dokumentacijom, posebnim propisima i pravilima struke. 4. Praćenja dinamike izvođenja radova te dostave mjesečnih pisanih izvješća investitoru. Prisutnost nadzornog/ih inženjera na gradilištu je u prosjeku minimalno dva puta tjedno za vrijeme izvođenja radova (mjerna jedinica je dan). 5. Ovjere građevinskog dnevnika i građevinske knjige koji se vodi sukladno važećim propisima. 6. Kontrole kvalitete ugrađenih materijala, proizvoda i opreme u skladu sa zahtjevima iz projekta te nadzor kvalitete dokazane propisanim ispitivanjem i dokumentima, o čemu se vodi odgovarajuća evidencija i izvješća za investitora. 7. Pravovremenog pregleda dospjelih materijala i izvedenih radova. 8. Pregled i ovjera obračunskih privremenih i okončane situacije, koji moraju odgovarati izvedenom opsegu radova i Ugovoru o izvođenju radova. 9. Bez odgode upoznati investitora sa svim nedostacima, odnosno nepravilnostima koje uoči tijekom izvođenja radova. 10. Vođenja zapisnika na gradilišnim koordinacijama. Koordinacije radova izvode se najmanje jednom tjedno prema obavijesti naručitelja. 11. Sastavljanje završnog izvješća, odnosno sva propisana izvješća za preuzimanje radova i sudjelovati u postupku preuzimanja/ primopredaje radova. 12. Ostali poslovi stručnog nadzora određeni važećim Zakonom o gradnji (NN 153/13, 20/17, 39/19 i 125/19, 145/24). Procijenjena vrijednost nabave: 26.000,00 EUR bez PDV-a Popis gospodarskih subjekata s kojima je naručitelj u sukobu interesa: Predstavnici Naručitelja iz članka 76. stavka 2. ZJN 2016 su u sukobu interesa sa sljedećim gospodarskim subjektima (u svojstvu ponuditelja, člana zajednice, ili podugovaratelja): - IN USLUGE obrt za ugostiteljstvo, trgovinu i usluge, Ilija Vešligaj, Jakuševec Zabočki 64, Zabok, OIB: 67056293076, - GAJ NISKOGRADNJA, obrt za građevinarstvo, trgovinu i usluge, vl. Zoran Vešligaj, Zagreb, Orešje 40, OIB: 83543193247, - PAVLINEC MONT d.o.o., Celjska cesta 47, 3252 Rogatec, Porezni broj: SI69323003, - KUNA – METAL vl. Dario Vukmanić, Pregrada, Kolarija 16, OIB: 09898178429, - REMEDY, obrt za usluge, vl. Renata Vukmanić, Pregrada, Ljudevita Gaja 14, OIB: 25751982533, - INTER-MS-STOLARIJA proizvodnja i usluge, vl. Mladen Šerek, Petrovsko Svedruža 18, OIB: 47491321499. Sukladno odredbama članka 82. ZJN 2016, ugovor sklopljen protivno odredbama o sukobu interesa je ništetan. 2. UVJETI NABAVE 2.1. Vaša ponuda treba ispunjavati sljedeće uvjete: - rok izvršenja: 3 mjeseca odnosno do završetka građevinskih radova, - rok trajanja ugovora: 4 mjeseca odnosno do završetka građevinskih radova - rok valjanosti ponude: 30 dana od dana otvaranja ponuda - mjesto izvršenja: Pregrada - rok, način i uvjeti plaćanja: uplata po transakcijskom računu, 30 dana od dana zaprimanja e-računa ispostavljenog temeljem Zakona o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi („Narodne novine“ br. 94/18). Račun mora sadržavati sve zakonom propisane elemente. - cijena ponude: u cijenu ponude bez PDV-a uračunavaju se svi troškovi i popusti ponuditelja; cijenu ponude potrebno je prikazati na način da se iskaže redom: cijena ponude bez PDV -a, iznos PDV-a, cijena ponude s PDV-om. Cijenu ponude čini zbroj svih stavki bez poreza na dodanu vrijednost u kojoj moraju biti uračunati svi troškovi, popusti, opći rizici, obveze i odgovornosti koje su određene ovom Dokumentacijom o nabavi. Ako ponuditelj nije u sustavu poreza na dodanu vrijednost ili je predmet nabave oslobođen poreza na dodanu vrijednost, u ponudbenom listu i troškovniku, na mjesto predviđeno za upis cijene ponude s porezom na dodanu vrijednost, upisuje se isti iznos kao što je upisan na mjestu predviđenom za upis cijene ponude bez poreza na dodanu vrijednost, a mjesto predviđeno za upis iznosa poreza na dodanu vrijednost ostavlja se prazno. Jedinična cijena definirana je kao nepromjenjiva tijekom trajanja ugovora o nabavi. Izvršitelj nema pravo na povećanje cijene radi produljenja roka izvođenja radova tj. povećanja obujma radova na izgradnji pomoćnog igrališta s umjetnom travom. - kriterij za odabir ponude: najniža cijena uz obavezu ispunjenja svih navedenih uvjeta i zahtjeva Poziva 2.2. Osnove za isključenje: Sukladno članku 251. ZJN 2016 Naručitelj će isključiti gospodarskog subjekta iz postupka ako: Javni naručitelj obvezan je isključiti gospodarskog subjekta iz postupka javne nabave ako utvrdi da: 1. je gospodarski subjekt koji ima poslovni nastan u Republici Hrvatskoj ili osoba koja je član upravnog, upravljačkog ili nadzornog tijela ili ima ovlasti zastupanja, donošenja odluka ili nadzora toga gospodarskog subjekta i koja je državljanin Republike Hrvatske pravomoćnom presudom osuđena za: a) sudjelovanje u zločinačkoj organizaciji, na temelju – članka 328. (zločinačko udruženje) i članka 329. (počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja) Kaznenog zakona – članka 333. (udruživanje za počinjenje kaznenih djela), iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.) b) korupciju, na temelju – članka 252. (primanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 253. (davanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 254. (zlouporaba u postupku javne nabave), članka 291. (zlouporaba položaja i ovlasti), članka 292. (nezakonito pogodovanje), članka 293. (primanje mita), članka 294. (davanje mita), članka 295. (trgovanje utjecajem) i članka 296. (davanje mita za trgovanje utjecajem) Kaznenog zakona – članka 294.a (primanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 294.b (davanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 337. (zlouporaba položaja i ovlasti), članka 338. (zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti), članka 343. (protuzakonito posredovanje), članka 347. (primanje mita) i članka 348. (davanje mita) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.) c) prijevaru, na temelju – članka 236. (prijevara), članka 247. (prijevara u gospodarskom poslovanju), članka 256. (utaja poreza ili carine) i članka 258. (subvencijska prijevara) Kaznenog zakona – članka 224. (prijevara), članka 293. (prijevara u gospodarskom poslovanju) i članka 286. (utaja poreza i drugih davanja) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.) d) terorizam ili kaznena djela povezana s terorističkim aktivnostima, na temelju – članka 97. (terorizam), članka 99. (javno poticanje na terorizam), članka 100. (novačenje za terorizam), članka 101. (obuka za terorizam) i članka 102. (terorističko udruženje) Kaznenog zakona – članka 169. (terorizam), članka 169.a (javno poticanje na terorizam) i članka 169.b (novačenje i obuka za terorizam) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.) e) pranje novca ili financiranje terorizma, na temelju – članka 98. (financiranje terorizma) i članka 265. (pranje novca) Kaznenog zakona – članka 279. (pranje novca) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.) f) dječji rad ili druge oblike trgovanja ljudima, na temelju – članka 106. (trgovanje ljudima) Kaznenog zakona – članka 175. (trgovanje ljudima i ropstvo) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.), ili 2. je gospodarski subjekt koji nema poslovni nastan u Republici Hrvatskoj ili osoba koja je član upravnog, upravljačkog ili nadzornog tijela ili ima ovlasti zastupanja, donošenja odluka ili nadzora toga gospodarskog subjekta i koja nije državljanin Republike Hrvatske pravomoćnom presudom osuđena za kaznena djela iz točke 1. podtočaka od a) do f) ovoga stavka i za odgovarajuća kaznena djela koja, prema nacionalnim propisima države poslovnog nastana gospodarskog subjekta, odnosno države čiji je osoba državljanin, obuhvaćaju razloge za isključenje iz članka 57. stavka 1. točaka od (a) do (f) Direktive 2014/24/EU. Za potrebe utvrđivanja gore navedenih okolnosti, gospodarski subjekt u ponudi dostavlja: a) izvadak iz kaznene evidencije ili drugog odgovarajućeg registra ili, ako to nije moguće, b) jednakovrijedni dokument nadležne sudske ili upravne vlasti u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, odnosno državi čiji je osoba državljanin ili c) ako se u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, odnosno državi čiji je osoba državljanin ne izdaju dokumenti pod a. i b. ili ako ne obuhvaćaju sve okolnosti iz ove točke, oni mogu biti zamijenjeni izjavom pod prisegom ili, ako izjava pod prisegom prema pravu dotične države ne postoji, izjavom davatelja (Prilog 4). 2.3. Plaćanje dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje Naručitelj će, sukladno članku 252. ZJN 2016, isključiti gospodarskog subjekta ako utvrdi da gospodarski subjekt nije ispunio obveze plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje u Republici Hrvatskoj ili u Republici Hrvatskoj ili u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, ako gospodarski subjekt nema poslovni nastan u Republici Hrvatskoj. Iznimno od navedenog, Naručitelj, sukladno članku 252. stavku 2. ZJN 2016, neće isključiti gospodarskog subjekta iz postupka javne nabave ako mu sukladno posebnom propisu plaćanje obveza nije dopušteno, ili mu je odobrena odgoda plaćanja. Za potrebe utvrđivanja gore navedenih okolnosti, gospodarski subjekt u ponudi dostavlja potvrdu Porezne uprave o stanju duga ili drugog nadležnog tijela države poslovnog nastana gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje potvrda Porezne uprave ako se u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, odnosno državi čiji je osoba državljanin ne izdaju traženi dokumenti ili ako ne obuhvaćaju sve tražene okolnosti oni mogu biti zamijenjeni izjavom pod prisegom ili, ako izjava pod prisegom prema pravu dotične države ne postoji, izjavom davatelja s ovjerenim potpisom kod nadležne sudske ili upravne vlasti, javnog bilježnika ili strukovnog ili trgovinskog tijela u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, odnosno državi čiji je osoba državljanin. 2.4. Uvjeti sposobnosti: 1. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti: Svaki ponuditelj mora u postupku nabave dokazati upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovna nastana. Za potrebe utvrđivanja navedene sposobnosti ponuditelj dokazuje Izvatkom iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra u državi članici njegovog poslovnog nastana. 2. Uvjeti tehničke i stručne sposobnosti Svaki ponuditelj mora dokazati da je u godini (2024.) u kojoj je započeo postupak nabave i tijekom tri godine (2023., 2022., 2021.) koje prethode toj godini uredno izvršio jedan ili više ugovora istih ili sličnih predmetu nabave. Ukupna vrijednost usluga istih ili sličnih predmetu nabave mora biti veća ili jednaka procijenjenoj vrijednosti nabave. S obzirom na predmet nabave, za kvalitetno i cjelovito ispunjenje usluga u predviđenom roku, potrebno je da Ponuditelj posjeduje značajno profesionalno iskustvo. Naručitelj traži dokaze u svrhu utvrđivanja sposobnosti urednog izvršenja obveza gospodarskog subjekta prema drugoj ugovornoj strani, jer želi sklopiti ugovor sa iskusnim i pouzdanim Ponuditeljem koji je između ostalog usluge istovjetne ili slične predmetu nabave već izvršio. Sposobnost iz ove točke dokazuje se Popisom glavnih usluga pruženih u godini (2025.) u kojoj je započeo postupak nabave i tijekom tri godine (2024., 2023., 2022.) koje prethode toj godini, vrijednošću usluge, datumom pružene usluge i nazivom druge ugovorne strane. 2.5. Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora Izvođač je dužan u roku od 8 (osam) dana od potpisa ugovora Naručitelju predati jamstvo za uredno ispunjenje ugovornih obveza u vrijednosti 10 % (deset posto) ugovorenog iznosa bez PDV-a, s rokom važenja 30 dana od ugovorenog završetka radova. Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora se dostavlja u obliku bjanko zadužnice koja mora biti potvrđena kod javnog bilježnika i popunjena sukladno odredbama Pravilnika o obliku i sadržaju bjanko zadužnice (Narodne novine br. 115/12, 82/17, 154/22) ili javnobilježnički solemnizirane zadužnice sukladno odredbama Pravilnika o obliku i sadržaju zadužnice (Narodne novine br. 115/12, 82/17, 154/22). U slučaju zajednice gospodarskih subjekata, jamstvo dostavlja jedan član zajednice u cijelosti (dužnik može biti bilo koji član zajednice, dok ostali članovi zajednice moraju biti navedeni kao jamci platci) ili svaki član zajednice za svoj dio jamstva. Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora će se naplatiti u slučaju povrede ugovornih obveza. Ako jamstvo ne bude naplaćeno, Naručitelj će ga vratiti Ugovaratelju nakon primopredaje radova te dostave jamstva za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku. Za ovo jamstvo Ponuditelj daje Izjavu kao prilog ponudi. 2.6. Ugovorna kazna Ukoliko Izvođač prekorači rokove za izvršenje ugovora, a prekoračenje nije uzrokovano opravdanim okolnostima, Naručitelj ima pravo naplatiti od Izvođača ugovorenu kaznu koja se određuje na način da se za svaki dan od dana prekoračenja ugovorenog roka, odnosno zakašnjenja obračuna iznos od 2 ‰ do najviše 5 % ugovorene vrijednosti radova. Ugovorna kazna naplatit će se prijebojem s privremenom/okončanom situacijom ili naplatom jamstva za uredno ispunjenje ugovora. 3. SASTAVNI DIJELOVI PONUDE Ponuda treba sadržavati: - Ponudbeni list, ispunjen i potpisan od strane ponuditelja (Prilog 1), - Ponuda, potpisana i ovjerena od strane ponuditelja (Prilog 2) - Troškovnik, ispunjen i potpisan od strane ponuditelja (Prilog 3) - Izjava o nekažnjavanju (Prilog 4), - Izjava o dostavi jamstva za uredno ispunjenje ugovora (Prilog 5) - Potvrda Porezne uprave o stanju duga ne stariju od 30 dana od dana koji je određen kao rok za dostavu ponuda, - Izvadak iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili odgovarajućeg registra ne stariji od 3 mjeseca od dana koji je određen kao rok za dostavu ponuda, - Popis glavnih usluga. 4. NAČIN DOSTAVE PONUDE Molimo da Vašu ponudu dostavite: - rok za dostavu ponude: (datum i sat): 20.10.2025. do 10,00 sati, bez obzira na način dostave - mjesto dostave ponude: Grad Pregrada, Josipa Karla Tuškana 2, 49218 Pregrada - način dostave ponude: poštom ili osobno u zatvorenoj omotnici na sljedeću adresu: GRAD PREGRADA, Josipa Karla Tuškana 2, 49218 Pregrada Na omotnici mora biti naznačeno: „Stručni nadzor nad izgradnjom pomoćnog igrališta s umjetnom travom, ev. br. nabave 17/2025 – NE OTVARAJ“ Na omotnici moraju biti naznačeni adresa i naziv ponuditelja. U roku za dostavu ponuda Ponuditelj može izmijeniti svoju ponudu, nadopuniti je ili od nje odustati. Izmjena i/ ili dopuna ponude dostavlja se na isti način kao i osnovna ponuda s obveznom naznakom da se radi o izmjeni i/ ili dopuni ponude. Mjesto, vrijeme i datum otvaranje ponuda te način otvaranja ponuda: Grad Pregrada, Pregrada, Josipa Karla Tuškana 2, I. kat soba 20, dana 20. listopada 2025. u 10,00 sati, otvaranje ponuda nije javno. 5. OSTALO Obavijesti u vezi predmeta nabave: Ines Drenški, e-mail: ines.drenski@pregrada.hr Dostavom ponude Ponuditelj prihvaća sve uvjete propisane ovim Pozivom. Datum objave poziva na internetskim stranicama Grada Pregrade www.pregrada.hr je 10.10.2025. Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između Naručitelja i gospodarskih subjekata može se obavljati poštanskom pošiljkom ili elektroničkom poštom na gore navedene adrese Naručitelja. Naručitelj se obvezuje odgovoriti na zahtjeve za pojašnjenjem i dodatnim informacijama vezane uz poziv na dostavu ponude isključivo na zahtjeve dostavljene poštanskom pošiljkom ili elektroničkom poštom tri dana prije isteka roka za dostavu ponuda. Obavijesti o rezultatima: Odluku o odabiru najpovoljnije ponude Naručitelj će dostaviti ponuditelju u roku od pet (5) dana od dana isteka roka za dostavu ponuda. OVLAŠTENI PREDSTAVNIK NARUČITELJA PREDSJEDNICA Ines Drenški Prilozi Prilog Size Poziv na dostavu ponude_12.pdf 6.34 MB Prilog 3.xlsx 11.73 KB Prilozi 1,2,4,5_1.docx 20.36 KB Postupci jednostavne nabave