Objavljeno Pet, 07/11/2025 - 08:12 Datum 11/07/2025 - 08:12 Na temelju članka 11. Zakona o pravu na pristup informacijama („Narodne novine“ br. 25/13, 85/15, 69/22) i točke V. i VI. Kodeksa savjetovanja sa zainteresiranom javnošću u postupcima donošenja općih akata Grada Pregrade („Službeni glasnik Krapinsko – zagorske županije“, br. 32/14), Grad Pregrada pokreće proces savjetovanja sa zainteresiranom javnošću u postupku donošenja Odluke o načinu pružanja javne usluge sakupljanja komunalnog otpada na području grada Pregrade. J A V N I P O Z I V za savjetovanje sa zainteresiranom javnošću u postupku donošenja III. izmjena i dopuna Odluke o načinu pružanja javne usluge sakupljanja komunalnog otpada na području grada Pregrade S ciljem povećanja transparentnosti, suradnje i otvorenosti u izradi III. izmjena i dopuna Odluke o načinu pružanja javne usluge sakupljanja komunalnog otpada na području grada Pregrade, Grad Pregrada pokreće proces savjetovanja sa zainteresiranom javnošću u postupku donošenja predmetne Odluke. Sukladno zahtjevu koncesionara za pružanje javne usluge na području Grada Pregrade – Eko-Flor Plus d.o.o., pristupilo se izradi III. Izmjena i dopuna Odluke. Predloženim izmjenama utvrđuje se povećanje cijene minimalne javne usluge s dosadašnjih 10,48 eura na 12,50 eura mjesečno. Povećanje cijene predlaže se zbog značajnog porasta troškova pružanja javne usluge sakupljanja komunalnog otpada, koji su u proteklom razdoblju znatno opteretili poslovanje koncesionara. Među glavnim razlozima za povećanje troškova ističu se rast cijena odlaganja otpada na postojećim odlagalištima, porast cijena energenata, goriva i drugih operativnih troškova, povećanje troškova rada i plaća zaposlenika kao i opći rast troškova održavanja sustava gospodarenja otpadom. S obzirom na navedene okolnosti, povećanje cijene minimalne javne usluge smatra se nužnim radi osiguranja kontinuiteta, kvalitete i održivosti sustava sakupljanja komunalnog otpada na području Grada Pregrade. Svoje primjedbe, prijedloge i očitovanja na nacrt prijedloga predmetne Odluke možete u pisanom obliku na propisanom obrascu poslati na adresu: Grad Pregrada, Upravni odjel za financije i gospodarstvo, Josipa Karla Tuškana 2, Pregrada ili na e-mail adresu: grad@pregrada.hr do 7. 12. 2025. godine u 9:00 h. Svi u roku pristigli prijedlozi bit će razmotreni, a oni prihvaćeni ugrađeni u konačni prijedlog Odluke koji će se proslijediti Gradskom vijeću Grada Pregrade na donošenje. GRADONAČELNIK Goran Vukmanić Prilozi Prilog Size Javni poziv za savjetovanje_34.docx 77.22 KB Nacrt prijedloga Odluke_0.docx 83.69 KB Obrazac za savjetovanje_7.docx 16.44 KB Tags savjetovanje Savjetovanje sa zainteresiranom javnošću u postupku donošenja općih akata