Upravna tijela Upravna tijela Grada Pregrade su upravni odjeli u kojima se obavljaju poslovi samoupravnog djelokruga Grada Pregrade, kao i poslovi koji su preneseni na Grad Pregradu, sukladno zakonu i drugim propisima. Upravnim tijelima upravljaju pročelnici, koji za zakonitost i učinkovitost rada odgovaraju gradonačelniku. Upravni odjeli obavljaju stručne, upravne i druge poslove utvrđene zakonom, Statutom Grada Pregrade i Odlukom o ustrojstvu i djelokrugu rada upravnih tijela Grada Pregrade (Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije broj 38/22). Grad Pregrada ima dva upravna odjela: Upravni odjel za opće poslove i društvene djelatnosti Upravni odjel za financije i gospodarstvo Unutar Upravnog odjela za financije i gospodarstvo ustrojen je poseban odsjek za područje komunalnog gospodarstva i prostornog uređenja. U Odsjeku za komunalno gospodarstvo, promet i prostorno uređenje obavljaju se poslovi koji se odnose na: upravne i stručne poslove iz samoupravnog djelokruga Grada vezane na pripremu, provedbu i praćenje realizacije programa održavanja i gradnje komunalne infrastrukture, prometne, vodne i energetske infrastrukture, praćenje obavljanja komunalnih djelatnosti, komunalnog uređenja prostora, komunalnog i poljoprivrednog reda, uređenja prometa, energetske učinkovitosti te gospodarenja cestama na području Grada upravne i stručne poslove za pripremu, provedbu i praćenje realizacije gradskih projekta izgradnje i rekonstrukcije javnih infrastrukturnih objekata iz djelokruga odsjeka upravne i stručne poslove iz samoupravnog djelokruga Grada iz područja komunalnog gospodarstva i prometa, korištenja javnih površina, gospodarenja otpadom, obavljanja trgovine na malo izvan prodavaonica, obavljanja ugostiteljske djelatnosti na području grada vođenje evidencije komunalne infrastrukture, evidencije naselja, ulica administrativne poslove vezane uz rad mjesne samouprave utvrđivanje i naplatu komunalne naknade, komunalnog doprinosa, spomeničke rente, naknade za uređenje voda i drugih naknada praćenje rada trgovačkih društava iz djelokruga upravnog odjela, kojih je Grad osnivač odnosno u kojima ima udjele ili dionice te analiza izvješća upravne i neupravne postupke vezane uz izdavanje akata radi provedbe dokumenata prostornog uređenja i gradnje te postupanja s nezakonito izgrađenim zgradama upravne i stručne poslove iz samoupravnog djelokruga Grada kojima se osiguravaju uvjeti za gospodarenje prostorom kroz prostorno planiranje, uređivanje prostora i zaštitu okoliša rješavanje u prvom stupnju u područjima iz djelokruga odsjeka provođenje aktivnosti i priprema dokumentacije za EU fondove i druge projekte iz djelokruga odsjeka, praćenje i usklađivanje akata Grada sa zakonima i propisima iz djelokruga odsjeka izradu nacrta i prijedloga općih i drugih akata iz djelokruga odsjeka te pripremanje materijala i akata za gradonačelnika i Gradsko vijeće te njihova radna tijela obavljanje drugih poslova određenih posebnim zakonom, drugim propisima. Odluka o ustrojstvu i djelokrugu rada upravnih tijela Grada Pregrade (Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije broj 38/22) https://glasnik.kzz.hr/2022/38 Prilog Size Pravilnik o kriterijima za utvrđenje natprosječnih rezultata.docx 89.77 KB 1. Pravilnik o radu u upravnim tijelima Grada Pregrade_2025.pdf 8.8 MB 2. Izmjene i dopune Pravilnika o radu u upravnim tijelima Grada Pregrade.pdf 410.93 KB 3. Pravilnik o ocjenjivanju službenika i namještenika.pdf 530.18 KB 4. Pravilnik o kriterijima za utvrđenje natprosječnih rezultata.pdf 133.81 KB 5. Izmjene Pravilnika o kriterijima za utvrđenje natprosječnih rezultata u radu i načinu isplate dodatka za uspješnost u radu.pdf 148 KB