Javni poziv za savjetovanje sa zainteresiranom javnošću u postupku donošenja III. izmjena i dopuna Odluke o načinu pružanja javne usluge sakupljanja komunalnog otpada na području grada Pregrade

Objavljeno Pet, 07/11/2025 - 08:12
pregrada
Datum

Na temelju članka 11. Zakona o pravu na pristup informacijama („Narodne novine“ br. 25/13, 85/15, 69/22) i točke V. i VI. Kodeksa savjetovanja sa zainteresiranom javnošću u postupcima donošenja općih akata Grada Pregrade („Službeni glasnik Krapinsko – zagorske županije“, br. 32/14), Grad Pregrada pokreće proces savjetovanja sa zainteresiranom javnošću u postupku donošenja Odluke o načinu pružanja javne usluge sakupljanja komunalnog otpada na području grada Pregrade.

J A V N I    P O Z I V
za savjetovanje sa zainteresiranom javnošću u postupku donošenja
III. izmjena i dopuna Odluke o načinu pružanja javne usluge sakupljanja komunalnog otpada na području grada Pregrade

S ciljem povećanja transparentnosti, suradnje i otvorenosti u izradi III. izmjena i dopuna Odluke o načinu pružanja javne usluge sakupljanja komunalnog otpada na području grada Pregrade, Grad Pregrada pokreće proces savjetovanja sa zainteresiranom javnošću u postupku donošenja predmetne Odluke.
Sukladno zahtjevu koncesionara za pružanje javne usluge na području Grada Pregrade – Eko-Flor Plus d.o.o., pristupilo se izradi III. Izmjena i dopuna Odluke.
Predloženim izmjenama utvrđuje se povećanje cijene minimalne javne usluge s dosadašnjih 10,48 eura na 12,50 eura mjesečno.
Povećanje cijene predlaže se zbog značajnog porasta troškova pružanja javne usluge sakupljanja komunalnog otpada, koji su u proteklom razdoblju znatno opteretili poslovanje koncesionara. Među glavnim razlozima za povećanje troškova ističu se rast cijena odlaganja otpada na postojećim odlagalištima, porast cijena energenata, goriva i drugih operativnih troškova, povećanje troškova rada i plaća zaposlenika kao i opći rast troškova održavanja sustava gospodarenja otpadom.
S obzirom na navedene okolnosti, povećanje cijene minimalne javne usluge smatra se nužnim radi osiguranja kontinuiteta, kvalitete i održivosti sustava sakupljanja komunalnog otpada na području Grada Pregrade.
Svoje primjedbe, prijedloge i očitovanja na nacrt prijedloga predmetne Odluke možete u pisanom obliku na propisanom obrascu poslati na adresu: Grad Pregrada, Upravni odjel za financije i gospodarstvo, Josipa Karla Tuškana 2, Pregrada ili na e-mail adresu: grad@pregrada.hr do 7. 12. 2025. godine u 9:00 h.
Svi u roku pristigli prijedlozi bit će razmotreni, a oni prihvaćeni ugrađeni u konačni prijedlog Odluke koji će se proslijediti Gradskom vijeću Grada Pregrade na donošenje.

GRADONAČELNIK

Goran Vukmanić
 

Savjetovanje sa zainteresiranom javnošću u postupku donošenja općih akata